Pages

Wednesday, February 1, 2012

Pengenalan Diri..

Assalamualaikum semua....


okay...saye nak memperkenalkan lah diri saye ini yg x de ape2 nie...saya MOHAMED NAZMI BIN MOHAMED.....2 jek lah KOT....hehe...saya masih belajar lagi...saye belajar di JORDAN..di Yarmouk University...amik ekonomi islam...2 jek lah kot...hahah...

saya dah wat 5 buah article...yang agak skema....saye harap korang suke...saye nie jenis ske tulis yang tidak skema2....n x ske wat karangan 4 unsur..sebab saye teruk wat karangan...SPM pon dapat A jek...hahaa...

saya bukan skema macam nie yekk....

saya rase saye akan ubah cara penulisan saye yang AGAK LEBIH SEMPOI...dan lebih senang para remaja n para masyarakat membace n SERONOKKK ketike membace....



2 jek dari saye...SELAMAT MEMBACE..:)

No comments:

Post a Comment